Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
11.07.2017.
13:29 > 08:49
Kupci u Srbiji sve češće kupuju komad bele tehnike ili drugu spravu koja se čini ispravnom samo u prodavnici, a kada im je kurirska služba isporuči, na ruke dobijaju pokvaren uređaj.
  • Novosađanin

    11.07.2017 14:27
    kupio sam kacigu
    Moj primer u junu:
    Kupio sam kacigu za motor iz Beograda i rekli su mi da je plaćanje kad kurir donese.
    Zaista posle 2 dana stiže mi kaciga u kutiji. Ja uzimam kutiju i želim da je otvorim pre nego što ptpišem zapisnik i platim. KURIR MI OTIMA KUTIJU i kaže Prvo da platim i potpišem da sam primio robu pa tek onda mogu da je otovorim! U pitanju je bila kurirska služba BEKS.

    Kada sam platio, potpisao i otvorio kutiju video sam da mi je poslata pogrešna kaciga.
    Kurir je tada već ulazio u svoj kombi i otišao.
    Problem sam naknadno rešio..
  • Nemanja

    11.07.2017 14:04
    Da, tako sam i ja prodao nov objektiv, spakpvan je perfektno u originalnoj kutiji i stavio u jos jednu kutiju gde je bio stiropor izmedju. Kada je stigao do kupca objektiv je bio prepolovljen. Sva sreca imao sam slike kako sam pakovao objektiv da bih kupcu poslao da je sve u redu sa posiljkom. Naravno zalili smo se ali evo vec mesec dana cekamo da nam neko odgovori. Jos kada smo pisali izjavu u posti rekli su nam da nema nista od toga da nam se zalba prihvati jer nije zapakovano u adekvatnoj kutiji.. ALO LJUDI AKO NIJE ZAPAKOVANO ADEKVATNO U ORIGINALNOJ KUTIJI STA JE ONSA DOBROO ZAPAKOVANO! I kome da se zalimo kad drzava od nas sirotinje krade na sitnicama.!!
  • goran

    11.07.2017 13:21
    @Шоми
    Neverovatno da napišeš da kurirske službe na zapadu neće da nose belu tehniku do kućnog praga.!!! To je apsolutna neistina i ne znam odakle ti taj podatak. To si napisao tek da nešto napišeš i budeš kontra svih? U Francuskoj i Americi službe apsolutno sve isporučuju, bez pitanja, bez neprijatnosti, sa otpakivanjem na licu mesta.
  • pismen

    11.07.2017 12:02
    U tekstu se brkaju pojmovi ostecene i neispravne robe.
    Ako je roba ostecena, to se vrlo jednostavno resava - ako je ostecena i ambalaza -kriva je kurirska sluzba, ako je ambalaza citava - kriv je prodavac/posiljalac. Dakle kameru u ruke, pa kad stigne kurir (potpisali ili ne - nebitno) raspakujte robu dok je isti prisutan, tako imate i svedoka i snimak. A ako je ambalaza ostecena naravno odbijte preuzimanje, nista se ne mora, cak iako je unapred placeno - poslace vam drugo ili vratiti novac.

    A ako je roba neostecena a neispravna, to se ne resava na sudu za 2 godine vec u prodavnici za nedelju-dve, bez ikakvih problema (inace se kategorise kao DOA - dead on arival kod prodavaca/uvoznika). Zakon je sasvim jasan i s tim nigde nema problema.

    Ovo je sve iz iskustva, reklamirao sam ili odbio da primim oko 20-ak stvari sto kupljenih iz prodavnica sto sa oglasa, i samo jednom je bilo zavlacenja oko 3 nedelje (AKS), ostalo sve reseno u roku od nedelju-dve
  • Za Somi

    11.07.2017 11:33
    Nije istina da kurirske sluzbe ne dostavljaju u inostranstvu. Zivim u Nemackoj i svu belu tehniku sam porucio jer nisam imao auto niti nemacku vozacku dozvolu. Sve sto je stiglo, a stizalo je DHL-om, Hermes-om ili GLS-om (kurirske sluzbe), ljudi su uneli u kucu, raspakovali, stavili na mesto gde sam rekao i rekli mi da proverim da li je sve uredu. Posle toga su mi dali da potpisem papir i (necete verovati) odneli svo smece tj. pakovanje od bele tehnike sa sobom. Jedino sam za sporet morao da platim dodatnih 20 evra da bi dosao elektricar i prikljucio ga, inace ako to uradim sam ne vazi mi garancija. Jedino sto je ovde praksa da se kuririma ostavi koji evo kao baksis pa se i oni potrude da sve lepo srede.
  • Jogi Letač

    11.07.2017 11:31
    Samo se treba ugledati kako rade drugi: poznati sajt za kupovinu robe iz Kine vam naplati robu odmah posle narudžbine. Međutim, pare budu prosleđene prodavcu, tek kada potvrdite da ste dobili to što ste naručili i da je u ispravnom stanju.
  • Шоми

    11.07.2017 11:02
    Ко још нормалан наручује белу технуку,прозоре,ауто каросерије,моторе од кола,мењаче од камиона и остале зајебанције преко курирске службе,јест ли ви људи нормални!?!? Када се већ хватате за ту европу,отиђите до њихових курирских служби да видите мало какве пакете они носе! Врага ће ти шваба.аустријанац носити белу технику до кућног прага,није то његов посао! Такве ствари се једноставно не шаљу брзом поштом. Радио сам укупно годину и по дана у једној курирској служби на месту магационера и чега сам се све нагледао не смем ни да вам кажем,какве све пакете наши људи шаљу. Не кривим њих,кривим курирску службу која све то прихвата онако алаво. Колко само људи познајем који су сјебали своје здравље и остали инвалиди због тих усраних габарита. Отишли на боловање и никад се нису вратили са истих зато што су им куртони међувремену поделили отказе. Сјебали их за цели живот и коме сада они такви требају!?
  • Najlon je mama

    11.07.2017 10:47
    Ciga pošteniji od svih njih
    Ciga lepo doveze robu sa najlona, unese ti u stan, testira ti robu, pokaže da radi i tek onda uzme pare...
    I posle vi pljujte po romima, maltretirajte ih, ali kod njih i dalje važi da je kupac uvek u pravu...
    Radiće i na svoju štetu, ali samo da proda fer...
    Imam veš mašinu koju sam platio 80€ , pere kao luda, uvezena iz Nemačke, polovna jeste, evo tri godine fercera kao švajcarski sat...

    Sva roba za Srpsko tržište je lošeg kvaliteta, od tehnike, preko garderobe, pa hrane...
    Mi smo zemlja trećeg sveta, ovde dolazi roba C i D kvaliteta, EU dobija robu A , a one na istoku članice EU dobijaju robu B kvaliteta...
    Žalosno, ali istinito...
  • Šorom...

    11.07.2017 10:19
    Bio sam jednom na probnom radu u jednoj kurirskoj službi (neću reći koja je, ali je jedna od 3 najveće). Istovaramo iz kombija veš mašinu stariji radnik i ja u nekom selu, pitam ga ja: "Čekaj, na teren se ide sam osim ako nemaš nekog na obuci, šta radiš kad si sam, a imaš veš mašinu?" Samo je slegnuo ramenima i rekao: "Jasno ti je valjda..."
  • pobeci odavde

    11.07.2017 10:00
    samo u Smrdiji
    Kakva drzava takva i kurirska sluzba.
  • O dva orla

    11.07.2017 09:50
    @Vlada
    A da nešto ovde funkcioniše kako treba, pošteno i profesionalno, kao i u većini "budi-bog-s-nama-gde-je-ovo-ostrvo?" zemalja u svetu?
    Ako može neka vukogrebina da ima normalan dostavni sistem, zašto ne bi mogli mi?
    A govorim o zemljama mimo EU i amerike.
    Jednostavno, časni ljudi imaju normalan sistem dostave.
    Nije komformizam sve ono što tebi izgleda tako.
    Na primer, gomilu stvari dobivam iz Kine ispravno i pošteno, što bi morao da bude slučaj i unutar Srbije. Morao.
  • Komifo

    11.07.2017 09:40
    @Vlada

    Te burazerske fore dovode do toga da ti 'rođo' slomi uređaj, i šta si onda uradio? Uostalom, nemaju svi rođake, a većina nema rođake - volove za vuču.
  • ns

    11.07.2017 09:28
    Dovoljna je samo jedna izmena u zakonu, da primalac prvo potpiše da je otvorio paket pre konačnog prijema i u slučaju nezadovoljavajućeg sadržaja piše reklamaciju, a ako je sve u redu potpisuje prijem pošiljke u ispravnom stanju i plaća troškove ako ih ima.
  • Vlada

    11.07.2017 09:27
    ---
    Konformizam savremenog doba, bolest koju svi rado prihvataju, dovodi do ovakvih problema. Digni dupe, pozovi rođaka ili komšiju da ti pomogne oko transporta. To je rešenje, konformisto!
  • Dobro si prošao

    11.07.2017 09:25
    @Pera
    Dobro je da nisi dobio crep umesto poslatog laptopa na popravku.
    Kurir je na kraju uhva'en i priynao je, laptop nadokna]en, ali d\abe kada je gomili ljudi napravio problem.
    Što jedna budala pokvari u biznisu, deset profesionalaca ne mogu da poprave posle.
  • pera

    11.07.2017 09:03
    ..
    Tako je. Meni je Bex expres poturao taj papir i kad nisam hteo da potpisem bili su jako bezobrazni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna